About Me

My photo

Trying to get my voice out!

Saturday, 25 July 2015

Aidilfitri 2015 - 1 Syawal di Nürnberg

Tahun ni tak dapat balik raya. Sempat je sebenarnya, aku yang malas nak balik awal. Baju raya pun pakai je mana yang ada.

Raya pertama ni buat makan2 biasa2. Menu kitorang mee goreng kicap dan laksa. Disebabkan esok tu nak makan sedap kat rumah kak fasha, so raya pertama ni buat kecil2 sekadar cukup syarat je. Dan kitorang ada tetamu dari Konstanz dan Aalen.


Meh3, enjoy video yang aku rakam ni...



Web Analytics